LISTEN, LISTEN, I WOULD TAKE A WHISPER IF THAT`S ALL YOU HAVE TO GIVE.

Foto: Mathias Holm

Bild från lördagen bara för att jag är lite kär i min rosa kavaj och lite kär i vårt team. Och för att Jossan har så mycket feelis att hon knappt fastnar på bild.

Nu är kandidaten inskickad, and it feels goood, I tell you! Har firat med ML, film och chokoglass, och imorgon fortsätter firandet. Party och sömn är planerna för resten av den här veckan. Har en del andra skolarbeten på kö, och en del jobb, men det känns bara inspirerande och fint just nu. Och nu ska jag belöna mig själv med att börja på med fortsättningen på The name of the wind som jag var så fast i för några veckor sedan. The wise man´s fear kom på posten förra veckan, så nu ska här läsas!
2012-04-11 @ 23:32:21 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback