UTAN DIG ÄR JAG UTAN HOPP, MEN MED DIG HAR JAG ALLT.


Fina fina människor. Vi hade en riktigt bra bandövning ikväll, och jag blir lite extra varm i hjärtat av dom här människorna. På torsdag drar det igång - EC12 - påskens bästa fest. Innan dess är det mycket som ska hinnas med, till att börja med en hel dag med kandidatskrivande imorgon för att hinna med deadlinen efter påskhelgen.

I fredags chillade jag med Jessica och vi fortsatta på ålderdoms-temat genom att ligga på soffan hela Pampas-kvällen. Fint det också. I lördags blev det  EC-jobb, chill med Mathias, Rocktails med Elin och missinassen-fjantande med töntarna med stort T. Och idag en del inte så framgångsrika försök till kandskrivande. Plus en del White Collar (min nya tv-serie-obsession) emellan allt det andra. Fin helg, glad Julia.

Sen det här med att det är full vinter 1.4.2012.... I don´t really have any words for it.
2012-04-01 @ 23:13:02 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback