LET`S REST FOR A WHILE 'TIL OUR SOULS CATCH US UP.


Nu är jag i Åbo, och redan solen och värmen som mötte mig var värt besväret med de tre olika tågen hit. Blev serverad räktoast och lasagne vid min ankomst, och nu ligger jag på Lindas soffa och chillar medan mitt sällskap är ute på nån kommittémiddag. Senare ska det partajjas dock!

Det är så otroligt skönt att få ta lite time-out och åka iväg ibland. Nu ska jag bara göra roliga och avslappnande saker, och umgås med mina favoriter ända tills tisdag kväll då jag planerar ta mig hemåt igen.

Om ni vill hålla koll på mig gissar jag att jag kommer att spamma Instagram en del under helgen, för Åbo är VACKERT och det är mina vänner också! ;)
Ha en fin helg, och glad vappen!
2012-04-28 @ 18:24:47 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gillar att du spammar instagram! :)

2012-04-30 @ 22:14:14
URL: http://sofiahelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback