AND MY HOPE STILL SCRAPES THE SKY, LIKE ALL THESE BUILDINGS I WILL TRY TO LEAVE THE WORLD BEHIND UNTIL MY HEAD IS CLEAR, DRAW A NEW SKYLINE AND CHANGE MY ATMOSPHERE.

Nästa vecka blir jag gammal, så på systers begäran kommer här en lista på behoven i mitt liv:
  • En cykel. Mest för att jag aldrig själv kommer mig för att ringa på findit-annonserna.
  • Pengar. Av nån orsak gick jag på värsta shoppingturen innan påsk och nu söker jag i varje vrå efter pengar till Malmöresan om tre veckor. Och till mat.
  • Sånhär hylla x2
Om någon sen vill ge mig något jag inte behöver men gärna vill ha kan man med fördel välja något av följande alternativ:
  • The Vampire Diaries s1&s2 och NCIS s8. Eftersom jag önskat mig dem i ett år men uppenbarligen inte lyckas införskaffa dem själv.
  • Massage. Kräver ingen förklaring.
  • Restaurangpresentkort, gärna med sällskap inkluderat. Amarillo&Pancho Villa är favoriterna. Mat är gott.
2012-04-12 @ 16:10:06 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback