JUST LISTEN TO THE RHYTHM OF YOUR HEART THAT POUNDS AND TRUST IT ALL TO CHANCE.



Okej. Här kommer storyn om min fina dator.
Min fina Asus blev ju som jag kanske berättat påtrampad på KDS och skärmen sprack. Nu har den varit inne på service nån vecka och efter hundra mejl fram och tillbaka mellan min far, mig, föräkringsbolaget, expert och Asus konstaterades det att reparationen skulle bli dyrare än själva datorn. Alltså får jag köpa en ny istället.

Nu kommer de bästa nyheterna. Den dator jag hade finns inte längre att köpas. Motsvarande dator är en nyare modell som kostar 150 € mer än den jag hade. Idag meddelade försäkringsbolaget att jag ändå får köpa den nyare datorn, utan att behöva gå mellan med mer än självrisken på 100 €.

Happy happy joy joy.

Surt att datorn gick sönder och surt med 100 € självrisk men arma trevligt med en splitterny uppdaterad version av en prima dator!
2011-09-14 @ 14:34:14 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ella

Ja, alltså visst va den snygg! (te paitan) :D

Sku borda far och trycka upp några såna..

2011-09-17 @ 13:19:25
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback