CRAZY SKIES ALL WILD ABOVE ME NOW


weheartit

Nuförtiden har jag internet men ingen dator. Jag har en nästan-dator, men nästan räknas inte. Därav den fortsatt dåliga uppdateringen.

Men livet forsätter ändå, även om det står stilla här. Det är skola och människor, träffar och planeringar, församling och bändövningar, fester och chillkvällar, drömmar och visioner... Allt sånt där trevligt.

Det är som att det blir allt svårare att skriva någonting av värde här ju mer sällan jag skriver. På grund av de två olika kurserna i akademiskt skrivande jag går just nu analyserar jag dessutom sönder varenda mening jag skriver. Vilken tur att man inte måste använda sig av vetenskapligt språk i en blogg.

På sistone har jag istället återupptagit mitt "för-hand-skrivande" och invigt en ny anteckningsbok. Jag har haft paus sedan vårvintern och bara skrivit på dator, men nu blev saknaden till sist för stor. Kvällarna går nu åt till att plita ner mina tankar mellan två röda pärmar.

Idag har det i alla fall regnat-ett riktigt höstregn och jag fick använda mina knallröda stövlar. Jag har också varit flitig studerande och befunnit mig i skolan mellan klockan nio och fyra. Det händer inte allt för ofta kan jag säga er, men nu kommer händelsen att upprepas minst en gång i veckan fram till november. Utöver regn och skola har jag också hunnit med en ledarträff ute i Sundomskogen.
Vackert så.
2011-09-12 @ 22:09:58 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback