SAY IT´S TRUE, THAT LIFE`S WORTH ALL THE DYING WE DO.

Såhär snygga var jag och Elin once upon a time. För sisådär fem år sedan.

Idag har jag varit både i skolan och på jobb men inte fått nåt gjort på någondera stället. Urk skulle man kunna säga. Men det gjorde jag inte. Istället sov jag två timmar när jag kom hem och stack sen iväg till Mällis med Elin. Har varit extremt isolerad från folk den senaste veckan så det kändes bra att sitta mitt i smeten några timmar.

I helgen är det Hesa och Actionfestival som gäller. Det ska bli kul, även om jag just nu mest bara vill spy på allt som heter busslista och anmälningar... Men hej, det fixar sej! Och jag får träffa Emilia och Nicke! Det blir bra det här.
2011-10-12 @ 19:39:08 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

älskar bilden :D

2011-10-15 @ 08:21:01
URL: http://lottaregina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback