JAG HÖRDE SÅNGER I MITT HUVUD, MEN DOM KOM ALDRIG UT


Jag har varit till Övis på konsert. Min syster går första året på musiklinjen, tillsammans med en massa andra fina barn jag känner, och de har skrivit en egen låt som var alldeles över förväntan jättebra. Jag tänkte leka duktig bloggare och spela in det hela men insåg när jag kom hem att det varit smartare att använda kameran än telefon. Men nåja. Alltid något, även om det inte låter så bra. På plats gav det mig iallafall rysningar.

Det är såna här gånger jag önskar att jag också haft chansen att gå i musikgymnasium.
2011-10-05 @ 20:01:29 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahhahaha, dedär va ju fint ;D

2011-10-07 @ 16:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback