2 - EN GAMMAL BILD AV MIG SJÄLV


Jag var så grymt cool när jag var liten, så gamla bilder av mig själv gillar jag. Det här var nångång mitt i min halsbands-period. Jag skulle hemskt gärna träffa mig själv när jag var liten, jag verkar ha varit en ganska chill typ.

1 – Presentera mig själv 2 - En gammal bild på dig själv 3 - Fem sanningar om mig 4 – En person jag saknar 5 - Dagens outfit 6 - En bild på en person som är snygg 7 - I min handväska 8 - En bild som gör mig glad 9 - Favoritbandet 10 - Mina rädslor 11 - En bild jag alltid skrattar åt 12 - Favoritfilm 13 - Jag och en klasskompis 14 - Om jag blev rikast i världen 15 - Den nyaste bilden av mig själv 16 – Pinsammaste minnet 17 - Mina ambitioner 18 - Min favoritplats 19 - Någon i min släkt 20 – Senaste lyssnade låten 21 - Saker jag stör mig på 22 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör 23 – Den fulaste bilden på mig själv 24 - Favoritårstid och varför 25 - Familjen 26 – Något jag är beroende av 27 – Favoritgodis 28 - Vad jag vill bli när jag blir stor 29 – Favoritplagget 30 - Ett sommarminne
2011-10-10 @ 14:13:17 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: college essay

Mindre påminner mig så mycket som ett barn!

2011-12-02 @ 17:46:14
URL: http://custom-essay-writing-service.org/custom-college-essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback