YEAH, DON`T LET NOBODY TRY TO STEAL YOUR SOUL. YOU`RE THE ORIGINAL!


Jag har sagt det förr men det tåls att sägas igen; mina småsystrar är världens coolaste. Den äldre av dem är sedan några månader tillbaka en framgångsrik egen företagare vid sidan av sina studier. Driftigare tjej får man leta efter. Jag blir så inspirerad av människor som vet vad de vill, som har planer, drömmar och ideér. Evelina har alltså startat en egen frisörssalong med ekologisk inriktning och hon har potential till att utveckla konceptet hur långt som helst.

Den yngre av mina systrar är ungefär den smartaste sextonåring jag känner. Och det är ingenting jag bara säger, hon är faktist väldans klok. Och duktig på allt. Hon sjunger, spelar, predikar, fotar och är allmänt söt, rolig och übersocial.

Och båda två har de världens största hjärtan, fantastiska people-skills som ger dem förmågan att bli kompis med främlingar på två minuter, och en fantastisk humor som passar perfekt med min. Och så är de ju sjukt snygga också, båda två.

Fatta att jag är stolt över att få vara syster till två så fantastiska tjejer!
2011-11-02 @ 23:21:01 Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gulle! <3

(Vilket sammanträffande, jag har å världens bästa systrar!)

2011-11-03 @ 08:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback