I COME ALIVE WHEN I HEAR YOU SINGING


Idag har jag gått runt och varit extra finsminkad efter att ha lekt modell för systers skoluppgift. Sådär passligt för vår talko-kväll i Sion.

Det har varit en intensiv dag. Inledde med mitt hittills mest obehagliga tandläkarbesök, och gick efter en timmes borrande sen runt och var bedövad i halva ansiktet resten av dagen. Sen blev det jobb nån timme, modellande, mera jobb och sen talko från fem till tio. När jag kom hem kunde jag konstatera att jag haft på mig skorna i tretton timmar. Det kändes, kan jag berätta.

Intensivt men väldans roligt. Inte tandläkarbesöket då, men allt annat. Jag har konstaterat det förr, men det är sant: allt blir så mycket roligare när man har roliga människor runt sig!
2011-11-01 @ 22:30:07 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Becka

Snyggis!

2011-11-02 @ 14:20:07
URL: http://withflowersinmyhair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback