I AM RESTLESS, I RUN LIKE THE OCEAN TO FIND YOUR SHORE, I`M LOOKING FOR YOU


Idag har vi haft en superlyckad välgörenhetskonsert. Fantastisk musik, mycket folk, mysig stämning och dessutom fick vi in över femtusen euro till God Jul Vasa. God Jul Vasa är ett projekt vi ordnar från Sion, där vi vill hjälpa fattiga familjer i Vasa. I år - det nionde året projektet ordnas - gör vi det genom att dela ut matpaket och julklappar åt cirka 150 fattiga familjer. Det är fint med generösa människor som vill vara med och hjälpa!


Annat trevligt som hänt på sistone:
  • Jag och Julia har börjat förbereda oss för att se Breaking Dawn genom att se första Twilight-filmen. Fortsättning följer.
  • Jag har hittat ett par sjukt snygga och bekväma boots på loppis. För ynka tre ege.
  • Jag har haft Simone som övernattningsgäst. Vi pratade till 3.30 på morgonen. Det var fint.
  • Jag har firat lillajul med glögg och skrattfest tillsammans med Johannes, Oskar, Jonathan och syster.
  • Jag har firat finaste Julias 26-årsdag med lyxig tjejbrunch och mysig filmkväll med de bästa.
  • Jag har Spotify Unlimited och det är som att vara i himlen. Dessutom har jag gjort en finfin jul-lista.

Mindre trevligt är att min hals fortfarande bråkar (nätterna är speciellt jobbiga). Men hej, jag tror det här blir en bra vecka.
2011-11-27 @ 22:55:05 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Becka

Fint! Till halsen - investera i en luftfuktare! Ja sover som en prinsessa nowadays :D

2011-11-28 @ 21:08:08
URL: http://withflowersinmyhair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback