HERE`S TO THE MEMORIES, THESE ARE MY SOUVENIRS, MY MENTAL PICTURES OF EVERYTHING.


Har varit i Närpes två dagar. Träffat fina tjejer och varit på FilaFriday med bland annat de här fina människorna. Bilden har jag snattat av Lenalainen.

Konstaterar att jag alltmer känner mig som en alien i Närpes. Man känner hur folk stirrar på en när man går genom centrum, för att många av dem som snurrar runt där nu är så unga att de inte känner igen mig. Och bara det enkla med att promenera genom Näsby väcker en hel massa minnen av platser och människor. Det är sjukt vad mycket man hunnit vara med om ändå. Men ja, nog kommer Närpes ändå fortsätta vara ganska hemma en lång tid framöver. Det är ju människorna som gör det, och jag har fortfarande fantastiskt fina vänner där.
2011-11-05 @ 16:03:22 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback