WHAT IF YOU COULD HEAR THIS SONG... WHAT IF I FELT LIKE I BELONG...

Jag är egentligen för trött för att skriva men det börjar vara så länge sen. Jag är i Närpes och jobbar men fick feber once again. Tur i oturen så betyder det att jag idag istället för att jobba haft tid att skriva uppsatsen som har deadline om mindre än ett dygn. Fyra sidor kvar som ska skrivas imorgon.

Imorgon blir det full rulle igen trots mina once again stabila 37,0 grader. Närpes på dagen och Vasa på kvällen. Har kört mellan en hel del de senaste veckorna och börjar bli litet trött på det. Det tar så mycket extra tid.

Sen är jag igen mitt inne i en analysera-mig-själv-period. Så där snurrar mina tankar väldigt mycket. Och frustrationen är stor över att jag inte riktigt lyckas få ihop min egen bild av mig själv och den bild andra verkar ha av mig.
2011-05-20 @ 00:41:33 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack tack Julia! :D Å tu ska hav a megaskyönt tå du e ut å räiser! :D KRAM!

2011-05-22 @ 20:34:02
URL: http://vattnetdroppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback