´CAUSE IT`S A LONG WAY HOME WHEN ALL YOU`RE LEFT TO CARRY IS A HEART OF STONE AND THE WEIGHT OF MOST THE WORLD.

Det är mycket nu. Men idag är jag så sjukt trött att jag inte orkar vara stressad. Har lidit av sömnbrist i två veckor nu.

Idag insåg jag också hur otroligt mycket skolarbete jag egentligen borde ha inlämnat imorgon. Inte en chans. Somnade när jag skulle börja på nu efter jobbet och skulle nog inte ha vaknat om jag inte hade ställt väckarklockan för att påminna mig om att hoppa i duschen.

Nej. Idag är mitt humör inte det allra bästa. Vilken tur då att jag just får sticka iväg och träffa Jullan. Det brukar hjälpa. Och förutom den dejten är dagens glädjeämne att jag inte börjar jobba förrän 10.45 imorgon. SÖMN, ja tack!
2011-05-02 @ 20:01:42 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback