THE HOPE IS WE HAVE SO MUCH TO FEEL GOOD ABOUT

Jag säger BLÄÄ
-för att tillbringa morsdagen i Vasa istället för med familjen i Närpes.
-för att tillbringa hela helgen med att skriva evighetsmånga inlämningsuppgifter i organisationssociologi.
-för de två stressiga veckorna framöver.

Men jag säger HURRA
-för pluggpauser i form av Star wars.
-för att jag trots skolarbete fått ha en relativt lugn helg. Behövligt.
-för att tillbringa tid ensam med sig själv ibland.
-för romarbrevet 12:9-21
-för att inse litet av vad man vill göra med sitt liv.
-för solsken, gröt, pyjamasbyxor och stortröja.
-för mamma idag.

Och jag skriker ett lyckligt vårskirk över att få åka iväg till Barcelona om ganska exakt två veckor och två dagar!
----

och jag konstaterar att dethär inlägget inte lyckades bli publicerat igår när jag skrev det.
2011-05-08 @ 15:26:15 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback