EVERYTHING THAT WE ARE FOR YOUR GLORY. TAKE OUR HEARTS NOW, HAVE IT ALL NOW, LET OUR LIVES SHINE THE LIGHT LIKE THE MORNING

Hej. Tänkte bara säga att jag lever och att livet är spännande och roligt och stressigt.
Min syster öppnar sin salong i Närpes centrum (i Bjon-huset, med ingång från baksidan) på lördag. Ni kan ju gå dit och äta tårta, dricka eko-kaffe och boka en klipptid eftersom jag själv inte hinner. Jag kan försäkra er om att hon är den bästa frisör jag nångång haft.
2011-05-12 @ 23:38:45 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina

å hur mang frissor ha du haft Julia?! Två?! :D hahaha! Bra betyg! :D

2011-05-13 @ 14:45:07
URL: http://evelinamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback