SO I WOULD UNDERSTAND IF YOU WERE OUT OF PATIENCE, AND I WOULD UNDERSTAND IF I WAS OUT OF CHANCES

Sen ibland blir jag bara så överväldigad. Tänk att jag, med alla mina fel och brister, får vara med och bygga nånting stort. Att jag, liten och trasig, får känna trygghet och bli oändligt älskad. Att jag, trots-och ibland till och med med hjälp av-mina misslyckanden får vara med och hjälpa andra.

För det är bara att inse. Jag är inte värd det. Jag är lat och bekväm, jag misslyckas och springer åt fel håll, jag tvivlar och faller, jag är trasig och upprorisk.


To hang between two thieves in the darkness
Love must believe you are worth it


NÅD.
Ett svårförståeligt ord som inte ens beskriver en tusendel av vad det handlar om.
Att veta att man är ÄLSKAD oberoende av vad man gör eller inte gör.
Att få ALLT när man inte förtjänar nånting.
Att få LIV i överflöd när man förtjänar död.

2011-03-29 @ 23:04:41 Andas Permalink


Kommentarer
Postat av: Becka

Wow! Hede behöva no liksom ja verkligen nu, tack!

2011-03-30 @ 11:31:37
URL: http://withflowersinmyhair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback