I HAD A DREAM THAT I COULD FLY FROM THE HIGHEST SWING

Fatta vad skönt att det är ljust ute när jag går till dagis just före sju på morgonen. Och fatta vad skönt att det snart kommer att vara ljust klockan sex när jag stiger upp. Det där att stiga upp innan det blivit ljust är liksom inte riktigt min grej. Ännu en orsak till varför sommaren är mycket bättre än vintern. Och varför jag gillar Filippinerna och deras dygnsrytm även om det betyder stiga upp klockan sex.

Jag börjar för övrigt få kläm på det här att vara dagistant. Och jag gillar det stenhårt, även om man är tvungen att tjata och vara litet streng ibland.

Now of to Närpes for the night. Cellträff i övermark med finaste tjejerna.

tänk att man själv också varit sådär liten...
2011-03-15 @ 14:48:35 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback