BACK TO THE 50´s

Jag hinner liksom inte riktigt med bloggande just nu. Igår var vi i Jeppis på möhippa för finaste Elin som gifter sig nästa helg. Kul var det och sent blev det. Idag var det jobb, TAs ledardagar och Super Friday Church (med 50-talstema) och nu har jag Bianca som nattgäst. Imorgon ska jag vara i Sion 7.30.

 

Men bara för att det är så fint med 50-tal (jag måste ju passa på att klä mig enligt temat trots att jag hann vara på mötet cirka gurka 15 minuter) får ni en bild jag i all hast knäppte i den smutsiga spegeln på Sions tjejtoalett.

 

Jag uppdaterar mer sådär kanske på måndag. Då är jag heeeelt ledig.

2011-03-25 @ 23:23:23 Bara Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

to e no snygg to!

2011-03-27 @ 12:43:54
URL: http://lisborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback