MINULLA ON POMPPUFIILIS...



WOOP WOOP! Jag är sådär smått speedad trots att jag är übertrött. Har jobbat med Sommarkonferens-grejer i princip hela dagen (och varit på gudstjänst där emellan) och det är kul. Hjärnan går på högvarv and I like it.

Efter en hel dag av tänkande och fixande klarade jag inte av att gå direkt hem och sova även om jag var helt slut. Så jag har chillat med Jonas, Lukke och Niclas och jag blev fjålligare ju mer klockan blev. Så jag gick hem och sitter och fjållar för mig själv istället. Minulla on pomppufiilis....

Det enda dåliga med att vara engagerad i så mycket roliga saker är att skolan blir smått lidande. Skolarbete blir liksom en såndär extragrej som jag gör om jag råkar ha litet extra tid... Sitter och tänker på de fyra inlämningsuppgifter jag egentligen borde ha skickat in ikväll. Inte en chans att jag skulle ha hunnit med dem på nåt sätt. Har iallafall meddelat läraren och ska göra ett försök att hitta lite tid för det imorgon.
2011-06-06 @ 00:16:39 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback