I WILL WAIT IN THE DARKEST HOURS FOR YOU WILL BE A LIGHT ON THIS ROAD

Igårkväll var jag på Mangscentret i Närpes och träffade trevliga människor, kollade när mina fina lifetjejer dansade och lyssnade när Liberate spelade. Imponerad till max av både tjejerna och killarna!

Kameran var utan minneskort hela kvällen så några bilder lyckades jag inte med. Däremot kom minneskortet fram på väg hem till Vasa, när jag fick trevligt bilsällskap för att hållas vaken.

Solen var påväg upp och vi måste helt enkelt bara stanna i Norrnäs en stund och njuta.

Kom hem halv sex på morgonen och kände mig alldeles nostalgisk och tänkte på tiden när det var normalt att komma hem först när solen gått upp och fåglarna redan börjat kvittra.

2011-06-11 @ 12:00:58 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback