GIVE US MORE THAN WORDS TO SPEAK, CAUSE WE ARE HEARTS AND ARMS THAT REACH.

Eftersom jag kommer att blogga på konferensens hemsida under veckan hänvisar jag er dit istället. (HÄR hittar du den bloggen) Tvivlar på att jag kommer att ha så mycket tid över för den här bloggen. Men jag kan iallafall ge er två bilder från kvällens startmöte och berätta att jag överlevt dagen med både humöret och hälsan i behåll.

Imorgon har jag utöver mina vanliga uppgifter ett seminarium (där jag helt ärligt inte har en aning om vad jag egentligen ska göra eller säga) och så spelar vi med vårt "orginallovsångsteam" på nattmötet kl. 22. DÅ blir det RÖJJ!

Vårt finfina kvällsteam
Pelle Hörnmark-som är huvudledare för pingst i sverige-är en av konferensens huvudtalare.
2011-06-29 @ 22:17:59 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 13:07:34
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: college essay

Om de inte gillar att blogga, skulle de inte ha kämpat!

2011-12-02 @ 17:48:55
URL: http://custom-essay-writing-service.org/custom-college-essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback