WELCOME TO THE MIDDLE GROUND, YOU`RE SAFE AND SOUND AND UNTIL NOW IT`S WHERE I`VE BEEN

My guys at Thursday Thrill

Tjohej. Jag börjar återhämta mig efter förra veckan. Känner mej allmänt taggad och på G och morgondagen är fullbokad med dejter och planeringar. På torsdag sticker jag dessutom till Helsingfors en sväng med Jonas för att träffa litet människor. Man kan ju inte ligga på soffan och ta igen sig alltför länge, det gjorde jag hela eftermiddagen idag.

Nu på kvällen har jag blivit bjuden på middag på Amarillo och dessutom suttit på Mällis med Elin en stund. Fin kväll.

Och nu borde jag sova eftersom jag tänkte göra ett försök att släpa mig till gymmet tidigt tidigt tidigt imorgon. Återkommer senare med rapport om hur det lyckades ;)
2011-07-05 @ 22:08:29 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback