YOU`RE THE ONLY ONE WHO KNOWS EXACTLY WHAT I MEAN

Idag har jag varit effektiv men gjort helt fel saker. Inga dåliga saker alls, men bara fel. Har jobbat, gymmat, shoppat, lagat riktig mat, städat och tvättat istället för att plugga. Grattis åt mej. Men det åtgärdar vi med att sitta på Tritonia hela (okej, halva) dagen imorgon istället.

Men ja, fy vad jag gillar Gina Tricots 4,90 & 9,90 rea! Det känns som att jag har en helt ny garderob nu och jag har fortfarande pengar kvar på kontot! Mycket bra känsla måste jag säga.

Nu känns det som att jag borde skriva nåt djupt också, nåt med mer substans än dagens händelser och shopping. Men hey, I´m superficial, whatever! ;)
2011-01-24 @ 21:20:06 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback