WHEN TIME AND SPACE ARE THROUGH, I`LL BE FOUND IN YOU

IDAG ÄR JAG HELT LEDIG. (visst, jag har hundra saker jag borde börja på med men det är inte så panik att jag inte kan göra det imorgon). Därför steg jag upp halv 12, har ätit mumma-frukost och tagit private-time (LIKE för att vissa teamvanor sitter kvar! Private time på morgonen är, tvärtemot alla mina tidigare fördomar, mycket bra!).

Resten av dagen tänkte jag spendera med att se litet film, laga god mat, datorshoppa med papsen (det blir en ny dator istället för London, ibland måste man vara vuxen och prioritera), prissätta loppisgrejjer (vilket in fact är väldigt avslappnande), kanske ta en vinterpromenix och om jag har lust och ork, hitta på nånting riktigt kul ikväll.

Idag är livet riktigt behagligt. Det sade jag ofta medan vi var i Filippinerna. Skönt att kunna säga det här hemma också. Och livet är spännande, jag har massivs med intressanta funderingar och tankar att vända och vrida på i mitt huvud. Och jag är avslappnad för första gången sedan vi kom hem. I like.

Och jag har, efter två år, statistikkursen avklarad med en 3a i betyget. JOY.
2011-01-20 @ 12:27:43 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback