WALKING DOWN MEMORYLANE

Mamma och pappa flyttar till Vasa i sommar. Så jag spenderar lördagsnatten (efter att ha varit på en examensfest och träffat trevligt folk och varit ute och kört till kstad med systrarna) med att rensa ur mitt gamla rum. Slänger allt som går att slänga, ska föra en hel massa saker till loppis, och det mesta av det jag vill spara ska jag ta med till stan. Dessvärre har jag ungefär noll förvaringsutrymme i lägenheten så sparmöjligheterna är inte alltför stora.

Blir alldeles nostalgisk av det här. Även om rummet redan är ganska tömt på saker från förr finns det nog en hel del minnen kvar här.
2011-01-30 @ 02:01:07 Home Sweet Home Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

He je tu å Bästaste Julia! :D

2011-01-30 @ 13:46:28
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback