"I CAME HERE FROM THE PHILIPPINES, IN THE PLANE WITH SOME BIG BIG DREAMS"

Har konstaterat att det kan vara mycket givande att umgås med jämnåriga, och till och med äldre människor, alltid mellan varven. Igår kände jag mig extremt gammal och smått malplacerad på 18-årsfest bland alla vilda ungdomar. But then again, visst kan man vara vild fast man är 22 också; kvällen avslutades med biljakt och bildisco tillsammans med de jämnåriga-I like!

Men därför kändes det extra skönt att få spendera söndagskvällen i Alina och Ollis vardagsrum tillsammans med Hanna, Jonathan, Jakob och Jonas. Och bebissjuk blev jag också, Elias måste nog vara den snällaste och snyggaste 3-månadering jag träffat! ;)


Annars så är det här är the song right now. Den funkar bra att ha bildisco till och dessutom märker man hur mycket Filippinerna finns i ens hjärta när man blir helt till sig bara över en liten textrad i en låt!

Och eftersom youtube inte vill samarbeta som jag hade tänkt, får ni ta och klicka er fram till den själva här: Black Eyed Peas-Someday



2011-01-23 @ 21:56:38 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Vildvittran

http://www.youtube.com/watch?v=nL1tA9NP7f8&NR=1

2011-01-24 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback