WELL, I`VE GIVEN ME THE CREEPS. I NEED YOU TO MAKE ME WEAK.

Igårkväll hade vi ledarcell. Vi är fem personer och lyckas nästan trycka in oss i namnen JoseFIa&Julia. Jag hade sjukt roligt när jag kom på det. Jag var lättroad hela kvällen och Fia var hilarious ;)

Idag var min dagistjej sjuk men eftersom jag redan kommit mig iväg till jobbet var jag ändå där hela förmiddagen. Fy vad jag gillar mina dagisbarn! <3

Men det blev kortare dag än planerat och eftersom jag får skjuts från stan med Ika ikväll (ska till Närpes och träffa mina celltjejer) istället för att åka tidigare med pappa, fick jag en hel massa extra tid här på eftermiddagen. Gissa vad jag gjorde? Sov så klart. Lovely. Och skrev ett skolarbete och diskade men det var inte lika kul.

Och eftersom dagens bästa dagiscitat blev så poppis på fejjan måste jag ju låta er facebookvägrare (mamma&pappa) ta del av det också:

Kring matborder på dagis:
-Man får int äta pepparkornen, de e farligt! När min pappa va liten svalde han ett pepparkorn å så dog han!
-Men om han e din pappa kan han ju int ha dött när han va liten?
-Nää... Ja lurades bara. Han bet sönder de iställe, så stark e han!



2011-02-08 @ 16:06:17 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback