GONNA DRIVE ALL NIGHT TIL WE DISAPPEAR, CHASING DOWN THE MILES SO FAR FROM HERE.



Wow. Två uppsatser skrivna och inlämnade, loppisbordet tömt, lägenheten städad, det vikigaste inhandlat och väskan packad. Lättnaden är enorm. Sitter hemma i Närpes nu och imorgon klockan åtta bär det av mot Vanda flygplats. Nu ska jag inte tänka på skola, jobb eller måsten på en hel vecka.

Jag har igentligen inte så mycket hum om hur den här veckan kommer att se ut. Vet att vi ska vara i Jerusalem först några dagar och sen åker vi vidare någon annastans. Jag hänger bara på och njuter av miljöombytet, ledigheten, solen och värmen (och hoppas innerligt att jag ska klara av en hel vecka med familjen ;P).

Tidigare var jag väldigt fascinerad av Israel, kanske den fascinationen kommer tillbaka nu.

Jag kommer hem nästa fredag. Då ska det bokas Barcelona-biljetter.

2011-02-23 @ 22:12:45 Adventures Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback