ONE NIGHT TO BE CONFUSED...

Ojdå. Nu är jag helt klart för trött för mitt eget bästa. Kom hem från utskottsmöte i Tammerfors klockan två förra natten. Sov alltför litet och steg upp alltför tidigt och har litet för mycket stegring för att orka med dagens schema utan otrevliga biverkningar. Efter att ha haft full rulle hela dagen skjöt jag upp alla kvällens borden och måsten till förmån för middagsfixande med Jakob, Benna och Jonathan och litet allmänt chill i lägenheten med stort L, även kallad Huset. Vilket i princip betyder att jag har alltför mycket att göra mellan NU och att jag börjar jobba kl 7 imorgon... :S

Jag klarar inte riktigt av dethär med att ha full rulle från morgon till kväll. Jag älskar att ha folk runt mig och träffa en massa människor men att inte hinna sitta ner själv och tänka innan man kryper under täcket är inte bra. Det blir kaos i min hjärna och känslorna svämmar över.

(Så varför bloggar man när man är för trött för sitt eget bästa? För att det hjälper en när man försöker få ordning på sina tankar och sin tillvaro.)
2011-02-02 @ 21:57:48 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback