THIS MAKES ME ACT LIKE I`LL NEVER GET OUT ALIVE

Jag blev litet kär i denhär versionen av Rihannas Only girl in the world som jag hittade hos Hanna&Alex.


Jag blir knäpp. Jag brukar inte ha svårt att somna men inatt var det extremt. Har för mycket att tänka på. Har ungefär hundra saker jag borde prioritera och det säger ju sig självt att det inte fungerar. De senaste veckorna har mitt sociala liv blivit lidande och jag har knappt träffat någon annan än pappa inne i veckorna, och honom har jag träffat bara för att jag knyckt hans bil alla dagar för att hinna med allt.

Det är skolarbeten, kurser och kandidaten, det är ledarsamlingar och planeringar, gudstjänster och församlingen, det är EC och ungdomsarbete, predikningar, cell och Leaders 121-uppgifter, ledarböcker och kandidatlitteratur jag borde hinna läsa, en diabetes jag borde fokusera på att sköta, jobb man ska orka upp till 6 på morgonen, en sommar att hinna planera eller ens tänka på, träning att hinna med, och människor i både Vasa, Närpes, Åbo och Nyland att försöka träffa ibland, mat att koka och en lägenhet att sköta, bandövningar och spelningar, artiklar att skriva.

Och sen ska man ju försöka hinna andas ibland också, och jag behöver nån timme varje dag när jag får flumma runt och göra ingenting och bara tänka.

Problemet är att det mesta av det där är roliga saker som jag faktist vill göra. Det är bara det att allt blir halvhjärtat när man har för mycket, och att göra saker halvhjärtat är det värsta jag vet.
2011-02-15 @ 09:41:09 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Daniela

Orka på gwapa amiga julia! :)

kram

2011-02-15 @ 15:32:47
URL: http://ddanielass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback