MAKING SIGNALS WITH STICKS AND ODD ENDS AND BITS, BUT THERE IS NO SIGN OF A FLAME

Spenderar dagen framför datorn, fightandes med en äcklig metodik-/statistikuppsats jag måste lämna in innan jag sticker på semester på onsdag. Kan konstatera att jag är dålig på att vara effektiv i långa stunder. Det funkar en halvtimme och sen måste jag ta en timmes flumm-paus.

Så, efter att ha producerat två sidor nästan användbar text, hittat några källor, samt konstaterat vilken sorts tabeller jag ska knåpa ihop när jag på nån icke-existerande extratid hinner till skolan för att bråka med SPSS, tar jag en välförtjänt paus med svampsoppa, knäckebröd och Lost.

Lost-serien som jag så länge undvikit just av den orsaken att jag visste jag skulle fastna i den.
2011-02-20 @ 16:33:47 Leka Studerande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback