I COULD WRITE A MILLION SONGS ABOUT THE WAY YOU SAY MY NAME. I COULD LIVE A LIFETIME WITH YOU AND THEN DO IT ALL AGAIN.

Fy vilket fint bröllop! Förr har jag aldrig riktigt fattat det där med att gråta på bröllop, men när det är nån man känner och älskar som står där framme blir det så otroligt vackert på något sätt. När man känner att hej, det är ju så här kärlek ska vara. Så nu, när jag varit gråtfärdig på de tre senaste bröllopen jag varit på kan det konstateras; jag är en sån som gråter på bröllop.

Det var alltså Ida och Quacey som gifte sig. Finaste människorna.
Det var en otroligt fin och personlig vigsel och en mycket underhållande fest-som avslutades med några timmars dansande för att få bort den goda bröllopsmaten. ;)
Och hela bröllopet sändes förstås via Skype till Guyana!






2011-02-20 @ 00:29:27 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback