WAIT, DON`T CARE WHAT THEY SAY, WE KNOW WE`LL FIND A WAY.


Har varit på bio med Jullan, Fia och syster ikväll. Typ sista chansen att se Breaking Dawn, så vi tog oss i kragen och kom äntligen iväg. Jag är inget megafan av Twilightfilmerna, eftersom jag tycker de är alltför olika böckerna (karaktärerna-inte handlingen), men jag måste säga att jag blir litet mer övertygad för varje film. Från början var Charlie, Emmet och Jacob de enda av filmkaraktärerna jag kunde tåla (vilket är konstigt eftersom jag får nervfel av Jacob i böckerna). Det blir dock bättre för varje film; mer humor, mera glimten i ögat och mindre tafatt stammande och plågade miner. Så nu ser jag faktist riktigt fram emot den sista filmen.

Nu ska jag avsluta kvällen med lite Buffy-min nya vampyrdrog. Jag är en sucker för vampyrserier, it´s a fact. Jag antar att orsaken är att de oftast har en så perfekt blandning av romatik, drama, action, spänning, sarkastisk humor och snygga badguys! The Vampire Diaries är fortfarande den ultimata favoriten, men Buffy håller mig sysselsatt under TVDs vinteruppehåll. Första säsongen var seriöst urdålig, men även om effekterna fortfarande suger är serien riktigt spännande nu.
2011-12-20 @ 21:54:21 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback