BUT THE GREATEST GIFT OF ALL WAS YOU AND YOUR LOVE FOR ME

DEDICATED TO MAMMA, PAPPA OCH SYSTRARNA


1. Säsong 1&2 av Vampire Diaries (finns som dubbelbox för 39,90 HÄR) 2. Säsong 3, 6&7 av Gilmore Girls (finns på Anttila för 17 €) 3. Dermoshop Body Cream Cranberries ELLER Body Shop Body Butter Olive) 4. Harry Potter böckerna (1-6, 7an har jag) på svenska eller engelska 5. En ny matta i stil med den här från Sotka för 59 € 6. Spotify Unlimited.


Dessutom vill jag ha denhär halsduken från KappAhl. Utöver det kan jag lägga till en iPhone, en hel massa serieboxar (som House s6, Bones s6 och NCIS s8)
, fantasyböcker (det enda jag läser nowadays), en blomvas och några hundra miljoner euro till en ny handväska, random shopping och några jordenruntresor.

2011-12-04 @ 18:21:35 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: linns beautybox

Var med i julkalendern i min blogg. Nya tävlingar och grymma erbjudanden varje dag!

Idag kan du vinna ett grymt "pimp my nails"kit. Kolla in och delta vettja länk: http://beautyboxen.blogg.se/2011/december/julkalender-femte-december-2011.html#comment

2011-12-05 @ 19:25:27
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback