SOMETIMES YOU`VE GOT TO LEARN TO LOVE WHAT`S GOOD FOR YOU

Det vettigaste jag gjort idag är att jobba en halvtimme och plugga i femton minuter. Utöver det har jag i princip bara sett på Harry Potter och läst Twilight. Känner mej extremt nördig men alldeles tillfreds med tillvaron.

Imorgon ska jag njuta av höstens första lediga söndag. Högst antagligen genom att plugga allt som jag inte pluggat idag. Men ändå.

Jag är fortfarande inne i mitt winter-mode, vilket innebär att jag har hemskt liten lust att göra nånting annat än att sitta hemma. Men så måste det väl få vara ibland också. Jag var iallafall på bästa julfesten med bästa gänget igår. Och på tisdag blir det musikal, på fredag SFC, lördag julfest med trippelbästa gänget och på söndag julshow. Så kanske det är helt okej att sitta hemma och mysa där emellan.
2011-12-04 @ 00:01:39 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback