HEY GIRL, DON`T CONFORM NOW, NO ONE ELSE GOT SOUL LIKE YOU


Juldagen bestod av Emilia-besök och chill hos mami&papi. Sen var jag egentligen påväg på inflyttningsfest och ut på krogen på kvällen men saknade all ork och motivation. Och på julen måste man väl få göra exakt vad man känner för. Så istället drog Felicia och Johannes ut mig och det blev allt från film och kebab till skräckhistorier och skratt-attacker. Vi avslutade kvällen sådär passligt där efter fem på morgonen nån gång. Lyckat värre.

Idag vaknade jag halv ett. Så går det då. Har skrivit lite skolarbete och varit hos mamma och pappa igen. Nu ligger jag på deras soffa och har Buffy-maraton istället för att skriva mera skolarbete, och det är väl helt okej. Mamma försöker övertala mig att göra så lite som möjligt nu, and that´s fine with me. Imorgon kör vardagen igång med jobb och skoldeadliner.
2011-12-26 @ 17:03:03 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback