I HOLD A PHOTOGRAPH, I GET LOST IN THE WAY IT WAS. IT´S LIKE A TREASUREMAP TO ALL I´VE HAD.

Jag går genom mina senaste år baklänges genom att kolla alla bilder jag är taggad i på på facebook och det kommer fram en hel del minnen. Let´s share.

Vi kan inleda med ett kallt minne från årets KDS. Foto: Nicolina Nygård
...och en extremt synkad bild från årets EC. Foto: Jakke Nordblad
På Elin&Andreas bröllop i vårast hade vi roligt. Åtminstone jag. Foto: Emilia Hytönen
Ett av Israelresans top-3-moments. Foto: Felicia Lytz
Allmänt random Filippin-bild. Starapple-namnam. Foto: Daniela Streng
Mitt livs bästa nyårsafton. Foto: Daniela Streng
Slutheten fångad på bild. Efter ankomsten till Helsingfors efter teamet förra sommaren.
Bara för att hon är en av de bästa och sötaste människorna i världen, min Julia. På glassbaren i Osijek, Kroatien. Foto: Alexandra Sjöblom
För att den här dagen, vid Kroatiska kusten, är ett av mina bästa minnen från förra sommaren.
För att det här var en av de finaste helgerna under våren -10, tillsammans med världens bästa utskott. Foto: Julia Olin
För att den här kvällen, när vi dansade med afrikanerna på EC 1.0 är legendarisk. Det vildaste i historien ungefär. Foto: Amanda Lundqvist
För att livslinjen på mina armar, som Tove och Ika gjorde åt mig på nån tjejfest en gång, var ytterst underhållande.
Teamet 09. Här hade vi precis kommit fram till Hostel Krokodyl i Warszawa och jag var verkligen på skiiiitdåligt humör. Det syns. :D
För att det var "SÅ SYND OM OSS" hela den sommaren.
Från en av alla fester hemma hos Joakim vårvintern 09. Med bästaste Elin.
Emppu och jag på MVV 08-09. Emppu var fåret och jag hade pannlugg. Foto: Mathias Solstrand
Gulisar hösten 08. Foto: Antonia Ingves
Lätt den bästa kvällen under 08-teamet. Från beachen i Gijon, Spanien. Foto: Ciara Ruiz
Världens bästa Abi-07 som lussade för lärarna redan i november. Foto: Lina Nysten. Eller egentligen Göran ;)
Finaste vännerna och roligaste människorna! <3 En del har jag känt sedan lågstadiet, andra sedan högstadiet och några sedan gymnasiet.(Några ur gänget saknas dock på bilden) Ni betyder! Foto: Malin Tikkala


Sånt kan man också sysselsätta sig med när man försöker skriva skolarbeten.
2011-08-17 @ 23:41:17 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback