SOMEDAY THE STORY COMES TRUE, AND WHILE I WAIT I´M REACHING OUT TO YOU.


Idag har jag mest bara gått runt och beundrat mina nyinförsaffade skor. Jag är sådär småkär i dem. Jag har i sommar haft ett stort begär efter allt som är det minsta indianinspirerat, men eftersom det här är första gången sedan maj som jag har pengar som räcker till mer än det allra mest nödvändiga får det bli en indianhöst istället för indiansommar. Dessutom har jag gått runt och känt mej så fin i mina nya kläder (jag tog både en loppisrunda och en stadsrunda under gårdagen) att jag kände mej tvungen att ta ett fjortis-egofoto i hissen. So here you go.
2011-08-14 @ 20:55:34 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

sluta aldrig ta hissbilder :)

2011-08-14 @ 22:48:36
URL: http://lottaregina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback