AND IF YOU ARE A WAR LET ME BE THE CASUALTY, ´TIL I`M YOURS ALONE.

Sitter hemma och gör skolarbeten en fredagkväll. Inte det allra mest inspirerande men ibland måste man göra tråkiga saker också. Har konstaterat att jag måste ta vara på varje minut den här månaden, det kommer att bli rätt så fullproppat. Två och ett halvt jobb plus två kurser plus allt annat kul som jag alltid lyckas fylla mitt liv med. Vilken tur att maj månad för mig endast består av tre veckor. Sen blir det en hel vecka i Barcelona med Elin och Jessica för att vila upp sig! <3


Och för att fortsätta på uppmuntran-temat jag skrev om här i början av veckan...

Idag har jag tre gånger fått höra "det du sade/skrev/gjorde betydde jättemycket för mig". FATTA alltså, det kan ju inte finnas mycket som är bättre än att få vara med och hjälpa och uppmuntra en annan människa. Jag vet ju själv hur fantastiskt det är när någon lyckas säga exakt det jag behöver höra i just det ögonblicket; när någon skickar ett fint meddelande när jag känner mig som ensammast eller när någon orkar lyssna på mina virriga tankar när jag är som mest förvirrad.

Mer kärlek, tid och uppmuntran åt folket!
2011-04-29 @ 22:26:02 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback