I NEED YOU LIKE A HURRICANE, THUNDER CRASHING, WIND AND RAIN TO TEAR MY WALLS DOWN, I`M ONLY YOURS NOW.

Haha. De senaste gångerna killarna varit på besök har det resulterat i facerape. Den här gången blev det en bloggrape istället. Men visst, det var endast sanning. De är männen i mitt liv och roligare vänner kan man nog inte ha.

Har tillbringat dagen med att äta glass, ligga i solen och koka mat. Sen stack jag iväg till Sundom tillsammans med ett annat gäng genomhärliga människor och tillbringade kvällen hemma hos världens bästa pastor.

Lät killarna stanna kvar i lägenheten och när jag kom hem igen hittade jag de här bilderna på facebook.
Lägenheten däremot var skinande ren. Diskat, dammsugat, dammtorkat, skräpet utfört och till och med nytvättade fönster. LOVE AND RESPECT! <3

2011-04-25 @ 22:17:08 Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Becka

Haha ååh va söta :D

2011-04-26 @ 14:41:24
URL: http://withflowersinmyhair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback