NOW EVERYBODY PUT YOUR HANDS IN THE AIR! YEAH YEAH YEAH!

23. Det låter sådär passligt gammalt. Jag har sådär halvt missat att jag varit 22 det här året, jag har mest tänkt att jag varit 21. Därför känns det som att jag hoppat över nåt nu när jag blir 23.

Jag är litet missnöjd med mitt födelsedagsväder och med min egen kroppstemperatur (än en gång stadiga 37,0) men annars är det fint. Har sovit länge och pysslat på med EC-förberedelser (surprise). Ikväll ska jag och familjen på systers estenomklass modeshow och sen blir det middag med vänner.

Firade ju med ett helt gäng fina vänner i lördags och fick också en del fina presenter. En av dem blev jag dock extra förälskad i och den vill jag visa åt er. Den ska upp på väggen fortare än fortast.

Hanna Söderlund är min favoritkonstnär, it´s as simple as that.
2011-04-20 @ 12:10:53 Bara Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback