YOU ARE DECIPHERING ME FOR I AM A MYSTERY, I AM A LOCKED ROOM IN A TALL TOWER.

Ojdå. Klockan är visst mycket. Hade tänkt gå hem och vila genast ungdomsmötet var slut ikväll, men icke. Har kört på i ett sträck sedan 6.30 imorse. Mötet var förstås jättebra och det var sjukt kul att sjunga ikväll. Jag och gulle-Cindy lämnade och spela ganska länge efteråt också. Sen blev det film hos Jonas med Chrishan å Cindy också. Najs.

Imorgon, eller närmare bestämt om åtta timmar kommer Felicia hit. Då ska vi ha en heldag tillsammans med shopping, loppis, fin restaurang och bio eller filmkväll. Det blir fint. <3

Jag har en konstig "ovana" att börja städa upp i lägenheten så fort jag kommer innanför dörren, om jag bara har tid och litet energi. Så nu har jag städat, här sådär klockan halv fyra på natten. Nu är jag dock klar för sängen och sömnen.
2010-09-18 @ 02:42:39 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback