WISE EYES, YOU SEE THE CORE OF ME. YOUR GENTLENESS MELTS ME.

Jag har börjat begränsa mitt datoranvändande. Eller, datorn står nog på lika mycket som vanligt, jag behöver ju musiken från Spottan.. Men MSN och fejjan får nog gå å gömma sig! Har kommit fram till att jag måste börja betee mig om jag ska kunna uppehålla nån form av dygnsrytm nu i över två månader. Så om ni saknar mig får ni ringa istället (jag kan faktist prata i telefon när jag riktigt försöker ;P).

Ikväll är det Back 2 School. Det är aningen frestande att dra på halaren och ta sig ut. Men nej, imorgon är det jobb. Och det är väl bra det också. Jag gillar mitt jobb. Dagarna går snabbt. Och den största fördelen måste ju nog vara att man får ha på sig precis vilka kläder man vill! Man kan till och med ha på sig högklackat!

(hör ni den underliggande bitterheten efter att ha jobbat på plantskola i 5+2 veckor med endast två olika ombyten av skräpkläder? Men hej, alla jobb är bra så länge de tar mig närmare filippinerna-resan.)

Eftermiddagen/kvällen har spenderats på stan med att proviantera och fylla alla mina lager som tagit slut nu när jag levt på 0,72 euro ganska länge. Fick Mumin-lön idag! OH YEAH! Mumin rockar!
2010-09-01 @ 20:58:57 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback