WHAT ARE YOU AIMING FOR OUT HERE ALONE? I SAID I`M AIMING FOR HOME

 


Gårdagen spenderades på soffan i bästaste tycka-synd-om-mig-anda. Blev uppassad med pizzadelivery och låg och kollade House hela dagen i sällskap av Elin och Ivar.

Idag började jag dagen med en fin semi-försovning och sen blev det att traska till studenthälsan för att fixa sjukintyg. Hade feber ännu igår, men jag hade nog tänkt åka till jobbet idag. Men det visade sig att det kanske var ett smart drag att stanna hemma trots allt. Jag är tydligen febrig ännu även om jag börjar känna mig piggare.

Men det där att ta det lugnt och vila, som hälsovårdaren pratade om, det har jag inte hunnit med. Måste passa på att sköta ärenden nu när jag en gång har ledigt mitt på dagen. Har varit till skolan efter ett STURE-utdrag och till magistraten efter ett ämbetsbetyg för en stipendieansökan. Dessutom passade jag på att luncha med pappa på saluhallen.

Nu ska jag bara kasta i en tvättmaskin och diska så ska jag vila några timmar innan jag sticker iväg till Närpes.
2010-09-06 @ 11:34:19 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback