WELL THE THING I FIND MOST AMAZING IN AMAZING GRACE IS THE CHANCE TO GIVE IT OUT, MAYBE THAT`S WHAT LOVE IS ALL ABOUT

 

Dagen har bestått av städning, gudstjänst och muffins&intressanta diskussioner tillsammans med den knäppa typen på bilden. En fin dag blev det. Nu ska jag försöka förbereda för morgondagens cell en aning och bara annars förbereda mig mentalt för den kommande veckan.

 

Det är höst nu. Jag fryser om både händer och fötter.

 

Annars då. Lovsångsteamet och funderingar på att skriva eget. Jobb som stjäl en massa tid och energi. Predikan att förbereda för söndagen i Fila. Planera Activate-artiklar. Fundera på ideér till kandin. Cell och fina cellisar man sku vila kunna ge ännu mer tid åt och lära känna bättre. Böcker att läsa. Människor att träffa. Vaccin att fixa inför Filippinerna. Jesushelg för ungdomarna på Vassor. Drömmar och planer och funderingar. Kreativitetslängtan. Försök till att skärpa mig med sockerkontroller och insulinpickande. Saknade Närpesvänner. Smygplanerande av en Åbohelg.

2010-09-26 @ 20:09:48 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback