YOU WERE SINGING A MELODY THAT CAUGHT ME BY SURPRISE. YEAH, IT SOUNDED FAMILIAR TO ME, LIKE I´D KNOWN IT ALL MY LIFE

Jag har cirka fem youtube-flikar som jag sparat under de senaste dagarna och tänk "den här ska jag lägga på bloggen". Så jag måste väl helt enkelt ta och göra nånting åt saken nu.

Det här är en av mina nya upptäckter. Ska tas ner så att jag får börja droga Fink medan jag jobbar.

 

Har börjat se om första säsongen av Bones de senaste dagarna och den här låten fanns med i ett av avsnitten. Fastnade först för den eftersom introt lät så Creed, och nu har jag spelat den på repeat sedan igår.

 

 

Sist men inte minst. This one pretty much speaks for itself. Viss musik lyssnar jag helt enkelt på för musikens skull. Annan musik lyssnar man på för budskapets skull. Den här hör till kategori nummer två.

 

2010-09-08 @ 20:35:47 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback