ALL OF MY DAYS ARE SPENT WITHIN THIS SKIN, WITHIN THIS CAGE THAT I´M IN

Idag mår jag en liten aning bättre. Mestadels eftersom jag lever på värktabletter. Om jag lämnar bort dem stiger febern till närmare 39 och halsen sväller fast. Imorse kunde jag inte svälja så jag satt och spottade i en kopp. Jeeeteskoj.

Men idag har jag varit till både hälsovårdare och läkare och går nu på antibiotikakur. Hade tydligen ett ytterst högt infektionsvärde eller nåt sånt. Vanligtvis ska det vara under 10 sa dom igår, då var det 33. Idag var det över 170.

Nåja. Jag är sjukskriven tills söndag åtminstone så får vi se sen hur det känns. Har spenderat dagen med att sova, läsa och påbörja en bokrescension. Borde egentligen skriva artiklar och förbereda predikan och fundera på kandin också men orken räcker liksom inte till. Jag blev totalt slut bara av att byta lakan i sängen och när jag var tvungen att gå till skolhälsan och apoteket idag (det är typ 700 meter dit) gick gamla tanter och gubbar fortare än jag gjorde och jag höll på att rinna bort av vad jag svettades. Tjoho! ;P

Men jag är nog på ganska bra humör ändå.
2010-09-29 @ 21:37:12 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback