I`M STILL A DREAMER, A BELIEVER. OH I LOST MY FAITH IN SO MANY THINGS BUT I STILL BELIEVE IN YOU

Marie-Louise, finaste 18-åringen och födelsedagsbarnet. Gullevännen <3

HannaPanna och maten :D

folk och deras skor

snygg-Jullan och favorit-Oski

Solis å Jonathan bidrog med bakgrundsmusiken och Mathias hamnade också på bild.

Oski och Ella var vilda...

...och jag och Mathias var fjantiga.

 

Det var ett mycket fint 18-årskalas. Jag var en fjant största delen av tiden, satt i hallen och fjantade mig med resten av fjantarna. Men det är bra att vara fjantig. Jag trivdes bra. Konstaterade med Solis att vi börjar vara på äldre sidan i gänget men det gör väl inget. Så länge jag får träffa jämnåriga och äldre nån gång mellan varven kan jag bra hänga med 15-20-åringar när jag får chansen! :D

 

Nu kollar jag mera Bones och försöker komma mig i säng. Imorgon blir det gudstjänst i Sion och sen kanske jag bjuder över litet folk hit. Om jag bara får lägenheten städad ;)

2010-09-26 @ 02:15:41 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback